2026 Advanced Level | සිංහල මාධ්ය | Ace Academy Online
Don't know how to join ZOOM meetings or watch recordings? Contact Us or find out how by watching this video.
|
ගණිත අභ්යුහනය & ශ්රේණි - Tutorial
|
|||
|
සන්ධි කළ දඩු & රාමුසැකිළි - Tutorial
|
|
ගණිත අභ්යුහනය | Mathematical Induction | Day 01 | Epsilon
|
|||
|
ගණිත අභ්යුහනය | Mathematical Induction | Day 01 | SailingPen
|
|||
|
ගණිත අභ්යුහනය | Mathematical Induction | SailingPen | Day 02
|
|||
|
ගණිත අභ්යුහනය | Mathematical Induction | Epsilon Day 02
|
|
සන්ධි කළ දඩු | Jointed Rods | Epsilon | Day 01
|
|||
|
සන්ධි කළ දඩු | Jointed Rods | SailingPen | Day 01
|
|||
|
සන්ධි කළ දඩු | Jointed Rods | Epsilon | Day 02
|
|||
|
Jointed Rods | සන්ධි කළ දඩු | Sailing Pen | Day 02
|
|||
|
Jointed Rods | සන්ධි කළ දඩු | Day 02 - Pre Recorded
|
|
ශ්රේණි | Series | Day 01 | SailingPen
|
|||
|
ශ්රේණි | Series | Day 01 | Epsilon
|
|||
|
ශ්රේණි | Series | Day 02 | Epsilon
|
|||
|
Series | ශ්රේණි | Day 02 | SailingPen
|
|
රාමුසැකිළි | FrameWorks | EpSilon | Day 01
|
|||
|
FrameWorks | රාමුසැකිළි | Sailing Pen | Day 01
|
2026 Advanced Level Combined Maths theory classes conducted by Mr. Sudheera Peiris.
නව පාඩම් ආරම්භය - ගණිත අභයුහනය , ශ්රේණි , සන්ධි කළ දඩු , රාමුසැකිලි , ප්රක්ෂිප්ත
කාල සටහන
Q: ක්රියාවලිය?
Online පංති Zoom හරහා සජීවීව පැවැත්වේ. පංතිය තුලදී ප්රශ්න ඇසීමෙන් තමන්ගේ අපැහැදිලි තැන් නිවැරදි කරගත හැකි අතර පංතියෙන් පසු වලට අවසන් වන තුරුම ඔබට Recording පරිශීලනය ලබදේ.
සියලුම පංති වල Recording පංතිය අවසානයේ Website එක හරහ නැරඹිය හැක.
Q: ඔබට ලැබෙන අමතර පහසුකම්?
Mr. Sudheera Peiris is an experienced and dedicated mathematics educator with a passion for teaching and inspiring students. With a background in mathematics and a solid understanding of pedagogical principles, he has been instrumental in helping students develop a strong foundation in math and excel in their academic pursuits.
He holds a Bachelor's degree in Mathematics from University of Colombo, where he graduated with honors.
With over Seven years of teaching experience, He has had the opportunity to teach a wide range of grade levels and student abilities. He has successfully implemented various teaching methodologies and differentiated instruction to accommodate diverse learning styles and help students grasp complex mathematical concepts.